חזרה לבלוג

הדפסות DTF על ביגוד – השיטה הדיגיטלית שמשנה את המשחק

פורסם על ידי יניב - AllAround

בשנים האחרונות מגוון חידושים הגיעו לעולם הטקסטיל, ואחד המשמעותיים ביותר הוא שיטת ה- DTF- שיטה להדפסה על הבגד בעזרת העברת העיצוב ע"י שקף בעזרת חום. שיטה דיגיטלית זו שינתה לגמרי את חוקי המשחק בעולם האופנה. יש לה יתרונות רבים, אותם נציג במאמר שלפניכם לצד הסבר על השיטה.

מהן הדפסות DTF?

הדפסות DTF, ראשי תיבות של Direct-To-Film Printing, היא שיטת הדפסה דיגיטלית שכוללת העברת העיצוב ישירות משקף שעליו מודפס העיצוב אל הבגד ע"י מכבש חום. תהליך ההדפסה הזה מאפשר להדפיס עיצובים בצבע מלא בצורה איכותית במיוחד, עם פרטים קטנים ומורכבים. הדפסת DTF מתאפשרת על סוגים שונים של בדים, כולל חולצות טריקו, קפוצ׳ונים עבים וכדומה.

כיצד פועלת הדפסת DTF

להדפסה מסוג זה יש כמה שלבים. קודם כל, יש צורך בהכנסת העיצוב הדיגיטלי בתוכנה ייעודית. לאחר סיום העיצוב מדפיסים אותו על שקף מיוחד בעל רגישות לחום. תהליך ההדפסה עצמו מתבצע באמצעות מדפסת DTF. המדפסת בעצם מדפיסה כל עיצוב ללא הגבלת צבעים על שקף מיוחד שסופג את הדיו. לאחר מכן העיצוב שהודפס ע"י השקף מועבר אל כל סוג בגד ע"י כבישתו במכבשי חום.

מדוע הדפסות DTF שינו את המשחק?

יש הרבה מאוד סיבות מדוע מדפסת DTF הפכה למשאב חובה בעסקים רבים. קודם כל, הדפסה מסוג זה מאפשרת עיצובים מורכבים וצבעוניים עם רמת פירוט מרשימה מאוד- דבר שלא היה אפשרי בשיטות קודמות. הדפסה זו אידיאלית להדפסת תצלומים ריאליסטיים ומאפשרת לכם התאמה אישית מקסימלית. עוד יתרון של שיטה זו הוא שהיא מתאימה למגוון רחב של סוגי בדים, כך שכל בגד יכול להרוויח ממנה.

ההדפסים שנוצרים באמצעות שיטה זו הם גם עמידים במיוחד, וישרדו כביסות רבות ללא פגע. מדובר גם בשיטה חסכונית מאחר ואין צורך בעלויות התקנה. התהליך עצמו יעיל מאוד ומפחית בזבוז. זמני האספקה הם גם מהירים במיוחד ואפשר לבצע הזמנות מהיום למחר ללא בעיה. בנוסף, תהליך של DTF משתמש בדיו על בסיס מים, שהוא דיו הרבה יותר ידידותי לסביבה בהשוואה לשיטות הדפסה אחרות. בתהליך גם יש הרבה פחות פסולת ואין שימוש בכימיקלים קשים- על כן גם הסביבה מרוויחה מכך וגם אתם.

מעוניינים לרכוש הדפסות DTF של העיצובים שלכם לפי מטר? הגעתם למקום הנכון.

הדפסה בשיטת DTF התפתחה בשנים האחרונות והפכה לפופולרית בזכות יתרונות רבים, ביניהם הנוחות שלה, האיכות שלה ועוד. ניתן לבצע באמצעותה התאמה אישית של בגדים, אם לצרכים אישיים או לצרכים של עסק. מומלץ מאוד לשקול שיטה זו בפעם הבאה שתרצו להדפיס על בגד!

אצלנו ב- AllAround אנחנו מציעים הדפסת DTF איכותית במיוחד, אנחנו מקפידים להשתמש בחומרי ההדפסה האיכותיים ביותר (שילוב של דיו ושקף שיוצרים תוצאות הדפסה עמידות ומדויקות), מקפידים על תחזוקה תמידית וניקיון סביבת העבודה, דבר שמשאיר את רמת ההדפסה בשיא גם לאורך הדפסות ארוכות ונותנים פוקוס מיוחד על כל אלמנט בתהליך ההדפסה. מספר נקודות אודות השירות שלנו-

צרו איתנו קשר בווטסאפ כבר היום להדפסות DTF!