חזרה לבלוג

הדפסה על חולצות דרייפיט איכותיות – מהן האפשרויות?

פורסם על ידי יניב - AllAround

על חולצות דרייפיט שמעתם? אלו הן חולצות שיכולות לנדף לחות וזיעה, מה שהפך אותן לפופולריות מאוד בקרב אנשים חובבי ספורט או כאלה שעוסקים בפעילות פיזית זמן רב במהלך היממה. אז תשמעו עוד משהו – עכשיו אתם לא חייבים ללכת על חולצות דרייפיט פשוטות וחלקות.  אפשר להתאים ולהדפיס את העיצוב שלהן באופן אישי בהתאם לצרכים השונים. קיימות מספר אפשרויות הדפסה זמינות עבורכם, ובמאמר זה נבחן את כולן ונדבר על היתרונות והשוני ביניהן.

הדפסת רשת על חולצות דרייפיט

הדפסת רשת היא שיטה ותיקה ונפוצה שניתן להשתמש בה לצורך התאמה אישית של בגדים, כולל חולצות דרייפיט. בעצם בשיטה זו מייצרים רשת עבור כל צבע שקיים בעיצוב. לאחר מכן הדיו עובר מהרשת אל הבד וכך מייצר עיצוב צבעוני ועמיד. הדפסת רשת היא אידיאלית עבור עיצובים פשוטים עם צבע בודד או מספר צבעים מוגבל, לדוגמה לוגו של חברה.

השיטה המומלצת ביותר לטעמנו – הדפסת DTF

עוד שיטה שמתאימה לתהליך הדפסה על חולצות דרייפיט היא הדפסת DTF שנקראת גם משי דיגיטלי. בשיטה זו העיצוב מודפס על שקף מיוחד באמצעות דיו איכותי שמותאם לטקסטיל. לאחר מכן מניחים את השקף על הבד ובאמצעות הפעלת לחץ וחום העיצוב עובר אל הבגד. שיטה זו היא איכותית מאוד, עמידה בכביסה לאורך זמן ומורגשת במידה מועטה על הבגד. בנוסף, אין שום מגבלת צבעים ואין חיובים על גלופה, מה שמעמיד את שיטה זו בטופ הטכנולוגי ומאפשר גמישות רבה מבחינת העיצוב, איכות ומוצר מוגמר.

הדפסת סובלימציה

סובלימציה היא שיטת הדפסה שמבוססת על חום שממזג דיו אל תוך הבד. כתוצאה מכך נוצר עיצוב עמיד לאורך זמן. השיטה הזו יכולה להתאים מאוד לעיצובים שמתפרסים על כל החולצה. הדפסת סובלימציה יכולה להיות עמידה מאוד ולא לדהות בקלות, על כן היא מתאימה לחולצות ספורטיביות שצוברות לחות.

לסיכום

יש המון שיטות שניתן לבחור מתוכן כשאתם רוצים לבצע הדפסה על חולצות דרייפיט. לכל אחת מהשיטות האלה יש יתרונות משלה והיא מתאימה לעיצובים מסוג אחר. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בנוגע לסוג ההדפסה הנכונה ולקחת בחשבון שיקולים שונים כגון תקציב, עמידות, נוחות ועוד. כך תוכלו להדפיס על חולצת דרייפיט ולהתאים אותה אישית, אם זה לצרכים אישיים שלכם או לקידום העסק והמותג. מעוניינים להדפיס חולצות? מוזמנים לבקר בקישור בסוף המאמר או ליצור איתנו קשר בווטסאפ, נשמח לעזור כבר עכשיו!

לחצו כאן להדפסת חולצות דרייפיט ממותגות ב- AllAround!