חזרה לבלוג

הדפסה על חולצות כותנה במידות גדולות – זה הפתרון!

פורסם על ידי יניב - AllAround

הדפסה על חולצות היא צורך שעולה בסיטואציות רבות בחיים האישיים והמקצועיים – החל מחולצות סוף מסלול בצבא, דרך חולצות לימי הולדת של חברים וקרובים, ועד לחולצות של מקום העבודה, הצוות או של אירוע מיוחד שאנחנו מפיקים. בכל מצב כזה, יכול לעלות צורך בהדפסה על חולצות במידות גדולות – ולא פעם זה פחות מובן מאליו ממה שהיה ניתן לצפות.

הדפסה על חולצות – אמצעי חשוב לרגעים חשובים

חולצות מודפסות הן חלק משמעותי מהסביבה שלנו, ביותר רגעים ממה שאפשר לחשוב ברגע הראשון. בכמעט כל ארון ישראלי ממוצע יש כמה וכמה חולצות מודפסות מאירועים שונים בחיים – אנחנו מדפיסים חולצות לכבוד סיומי מסלול בצבא או טיולים בבית הספר, לאחר מכן אנחנו פוגשים שוב בחולצות מודפסות במקום העבודה ובאירועים מיוחדים שקשורים אליו, ולבסוף לפעמים נדפיס חולצות בעצמנו לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, חתונות ועוד. בכל מצב כזה, אנחנו זקוקים לשירות שידע להתאים את החולצות לצרכים שלנו – וזה קשור לא רק להדפסה עליהן, אלא גם למידות.

הדפסה על חולצות במידות גדולות – איפה זה פוגש אותנו?

גם בעולם האופנה המודרני, שבו האפשרויות רבות מאי פעם בעבר, אנשים שצריכים או מעדיפים ללבוש מידות גדולות עדיין מרגישים מוגבלים מאוד לא פעם. מידות גדולות הן פשוט לא מה שרשתות האופנה מבליטות או אפילו מוכרות – ואותם אנשים עשויים להתקשות למצוא את החולצה שמתאימה להם גם בחנויות גדולות ומרכזיות. גם בעולם הדפסת החולצות הדבר נכון – ולא כל שירות של הדפסה על חולצות ידע לספק חולצות במידות גדולות עבור הצרכים שלנו. כך, נוצר מצב בו אנשים צריכים להתפשר על איכות החולצות או על המידה שהם לובשים – וזה מצב בלתי נסבל.

מה האתגר בהדפסה על חולצות גדולות?

אין אתגר אמיתי בהדפסה על חולצות גדולות – פשוט צריך להחזיק חולצות איכותיות ואסתטיות במידות גדולות, ולהדפיס עליהן כמו שמדפיסים על כל חולצה אחרת. הייתם חושבים שזה יהיה מובן מאליו, אבל זה לא. לא פעם, גם כשמחזיקים חולצות במידות גדולות, המבחר מבחינת צבעים ואיכות הוא מצומצם בהרבה לעומת חולצות במידות שלא נחשבות גדולות. שירות איכותי בתחום ההדפסה והמיתוג ידע לספק מידות גדולות בדיוק כמו שהוא מספק מידות קטנות יותר, בלי להתפשר ולו במעט על האיכות של החולצה או של ההדפסה.

מדפיסים על חולצות ב-AllAround

הדפסה על חולצות ב-AllAround היא הבחירה הנכונה ביותר שתוכלו לקבל אם אתם צריכים להדפיס חולצות, לכל אירוע או מטרה. כשזה נוגע למידות גדולות – אנחנו מחזיקים מבחר איכותי ומגוון של מידות גדולות ומדפיסים עליהן בדיוק כמו שאנחנו מדפיסים על כל חולצה אחרת. החל מלקוחות קטנים לצרכים אישיים ועד לחברות הגדולות בשוק – אצלנו מדפיסים בצורה מדויקת ואיכותית, עם חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר ועם חולצות שהופכות לחלק בלתי נפרד מהארון שלכם.

לחצו למעבר להדפסה על חולצות כותנה במידות גדולות!