חזרה לבלוג

שדרוג המשרד עם הדפסת עטים ממותגים

פורסם על ידי יניב - AllAround

יש כל מיני סוגים של ציוד משרדי שהכרחי ליומיום, אבל אחד מהפריטים הבולטים שנמצא בטופ כבר שנים רבות הוא כמובן העט. כעובדים במשרד אתם תמיד תחפשו עט בשלוף כדי לכתוב הערות, לחתום על מסמכים, לנהל משימות ועוד. אבל להדפסת עטים יכולים להיות יתרונות נוספים מעבר לפונקציונליות שלו – אם אתם בוחרים להדפיס עטים ממותגים אתם יכולים להרוויח כפליים. במאמר זה נספר לכם על היתרונות הרבים של העט הממותג ואיך הוא יכול לשדרג את המשרד שלכם.

מה זה עט ממותג?

הדפסת עטים ממותגים היא בעצם הדפסה של הלוגו, שם בית העסק או כל פרט אחר על עטים איכותיים שיהיו בשימוש שוטף במשרד או יוענקו כמתנה ללקוחות ואורחים.

שיפור המקצועיות

אתם בטח מודעים לחשיבות הרושם הראשוני, וכאשר יש לכם עטים ממותגים מעוצבים זה יכול לשדר מקצועיות רבה. כשלקוחות וקולגות רואים את השם והלוגו של העסק שלכם על עט הם מקבלים את הרושם שהעסק מעריך תשומת לב לפרטים ומשקיע באלמנטים שונים של הניהול והשיווק. כך אתם יכולים לבסס את הזהות של העסק כאחד אמין ומקצועי. אתם יכולים לבצע הדפסה על עטים אצל AllAround.

נראות הזהות הייחודית שלכם

הדפסת עטים ממותגים יכולה לשמש פרסומת ניידת וקטנה לבית העסק שלכם. כשאתם נותנים את העטים האלה ללקוחות או שותפים הם נוטים להסתובב איתם, וכך קהל רחב יותר ייחשף לעסק. זה יכול להגביר את הנראות של המותג ואת ההכרה שלו, ולהוביל להגדלה של קהל הלקוחות.

מתנות שימושיות וכיפיות

כשאתם מחפשים להשאיר רושם על לקוחות או על גופים איתם אתם רוצים לשתף פעולה, הדפסת על עטים יכולה להיות אופציה מצוינת. אנשים אוהבים לקבל מתנות פרקטיות שהם באמת יוכלו להשתמש בהן, ועט איכותי הוא בהחלט פריט שהם יוכלו לשמור ושיביא להם תועלת בהמשך. המשמעות של זה היא שהעסק שלכם ייקח חלק בחיי היומיום שלהם, וכשהם ירצו שירות או מוצר שנמצא אצלכם- הם ידעו למי לפנות.

הגברת המוטיבציה והמורל של העובדים

הדפסת עטים ממותגים יכולה גם להגביר את המורל בקרב העובדים בעסק. כשהם מקבלים עטים ממותגים הם יכולים להרגיש שייכות למקום העבודה ואף גאווה להיות חלק. זאת דרך לטפח את התרבות הארגונית ולייצר נאמנות לעסק. למרות שזאת מחווה פשוטה, יכולה להיות לה משמעות גדולה והשפעה על שביעות הרצון של הצוות שלכם.

רבגוניות בעיצוב

הדפסת עט ממותגת יכולה להיות מאוד רבגונית וניתן להתאים אותה אישית. אתם גם יכולים לבחור בין סגנונות שונים של עטים, גם להתאים את הצבע, וגם כמובן להדפיס איזה עיצוב שתרצו. כך תוכלו להכין את העט המושלם שהוא לא רק יפה ושימושי, אלא גם יכול לייצג את האישיות והזהות של העסק. אם זה עיצוב מינימליסטי ואלגנטי או צעיר וכיפי- אתם בוחרים! לסיכום, במידה והינכם מעוניין לבצע הדפסה על עטים, הצוות שלנו ב- AllAround ישמח לעזור לכם. אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור בתחתית המאמר למעבר לעמוד המוצר ולבצע את הרכישה כבר עכשו או ליצור איתנו קשר בווטסאפ ואחד מניציגנו ישמח לעזור ולסייע בכל מה שצריך.

לחצו כאן להדפסת עטים ממותגים ב- AllAround!