חזרה לבלוג

רעיונות למיתוג חופשה משפחתית מושלמת

פורסם על ידי יניב - AllAround

חופשה משפחתית היא הדבר שמחכים לו ביתר שאת במיוחד שמתכננים את החופשה המושלמת. המאמר יתמקד ברעיונות למיתוג החופשה המשפחתית שלכם עם כל הפרטים הקטנים.

מתי כבר נצא לחופשה?

כולנו לומדים או עובדים מאוד קשה ומייחלים להפוגה מעבר לשבתות וחגים. והנה כשהחופשה המיוחלת מתקרבת לפתע אנו מגלים ששכחנו כמה פרטים חשובים, בין אם מדובר על חופשה בחו"ל ובין אם על חופשה בארץ. לפיכך, לפני החופשה המשפחתית יש לתכנן אותה לפרטי פרטים על מנת שתהיה מוצלחת ומושלמת. אז איך עושים את זה?

להכין חולצות זהות לכל המשפחה

אחד הרעיונות המקוריים הוא לארגן מראש חולצות לחופשה משפחתית. מדובר על מיתוג חופשה. כלומר, הדפסת לוגו וכיתוב על חולצות המזוהות עם החופשה. לדוגמה, משפחת כהן מחליטה לצאת לחופשה באיטליה הכוללת את ההורים, הסבים והסבתות, הילדים והנינים. מעבר לתקציב של טיסות, מלונות, רכב ובזבוזים הם נותנים דגש אף לנראות ומכינים חולצות זהות לכל המשפחה עם כיתוב: "תתכוננו, משפחת כהן מגיעה לאיטליה". לכל המשפחה מייצרים חולצות לבנות עם כיתוב בצבע אדום וירוק כצבעי דגל איטליה, בד איכותי ומידות בהתאם לבני המשפחה. משפחת כהן מגיעה לשדה התעופה ומעלה חיוך בקרב הנוסעים האחרים כי קשה מאוד לא לשים לב אליהם.

כיצד עוד נמתג את החופשה?

אפשרות נוספת של מיתוג חופשה משפחתית היא להזמין תיקי גב זהים לכל המשפחה. כלומר, עם כיתוב ולוגו שמאפיינים את החופשה בדומה לחולצות. ניתן אף להוסיף לכל תיק תגית עם שם בן המשפחה ופרטיו האישיים בלועזית על מנת שכל אחד יוכל לזהות את התיק שלו. בנוסף, על מנת לשדרג את התיקים ניתן להכניס לתוכם בהפתעה מוצרים שיסייעו לעבור את הטיסה והחופשה בכייף כמו, כרית מתנפחת לצוואר, כבל מטעין לטלפון או מטען נייד, כיסוי לעיניים, מידנית למים ואפילו קצת ממתקים…

כובעים תואמים לכל המשפחה

רעיון נוסף הוא הזמנת הדפסה על כובעים. גם כאן נכנס אלמנט מיתוג חופשה במידה ולכולם כובעים באותו צבע, כיתוב ולוגו. מעבר לכך, הכובעים שימושיים בחופשה מאחר והם מעניקים הגנה מהשמש. ניתן להדפיס על כובעים מכל סוג ולהוסיף נדבך אישי ומקורי שישדרג את החופשה המשפחתית, בנוסף, ישנם הרבה מאוד אפשרויות לסוג הכובע עצמו, עם מצחיה עגולה או ישרה (שלפעמים נקרא כובע בייסבול), כובע טמבל במגוון צבעים וכובעי רשת לסוגיו.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

לסיכום, בין אם ארגנתם חולצות לחופשה המשפחתית ובין אם כובעים או תיקים, הגיע הזמן ליהנות עם המשפחה בחופשה מושלמת וממותגת ולהתחיל כבר לספור את הימים לפני החופשה הבאה שממתינה לכם.

לכל האפשרויות, מוזמנים לשלוח לנו הודעה בווטסאפ ממש כאן :)