חזרה לבלוג

מוצרים ממותגים למאמן כושר – הדרך שתבדל אותך!

פורסם על ידי יניב - AllAround

מטרתם של מאמני כושר אישיים היא להניע אנשים בכל מובן המילה לעסוק ולהתמיד בספורט. יחד עם זאת כעצמאים ובשל התחרות עם הקולגות שלהם, הם צריכים לשווק את עצמם באמצעים שונים. המאמר יעסוק במוצרים ממותגים למאמני כושר שיבדילו אותם מאחרים.

מגבות ממותגות שירימו לך את העסק

אחד ממוצרי המיתוג למאמני כושר הן הדפסה על מגבות. הכוונה למגבת אישית שניתן להדפיס עליה את הלוגו של העסק ושמו עם כיתוב ייחודי על מנת להניע את הלקוחות לשווק את המאמנים בכל מקום בו הם משתמשים במגבת. ניתן לבחור מגבות בגדלים ובצבעים שונים כאשר ההדפסה עליהן היא אחידה ולהעניק אותן כמתנה ללקוחות כחלק מקידום המכירות של מאמני הכושר. ככל שהחשיפה של העסק תהיה גדולה יותר, כך יתוודעו לעסק יותר לקוחות.

גופיות ספורט ממותגות

בדומה להדפסה על מגבות ניתן לבצע הדפסה על גופיות ספורט כאשר המטרה היא מיתוג העסק. גם הגופיות מגיעות במידות וצבעים שונים בין אם מדובר בגופיות דרייפיט הסופגות זיעה ובין אם בגופיות מכותנה. ניתן אף לבצע הדפסה על גופיות רחבות המותאמות לגברים ולנשים. בחירת סוג הגופייה צריך להיות מותאם לסטייל אותו מעוניינים לשדר ללקוחות ביחד עם הלוגו של המאמן האישי.

הדפסה על חולצות מכל הסוגים

כחלק מהאימון, ישנם מתאמנים שיאהבו ללבוש חולצות דרייפיט / כותנה – אז גם פה תוכלו למתג את החולצות עצמן כך שכל המתאמנים יוכלו להגיע עם פרטי לבוש שמכילים את הלוגו שלכם, כמובן שישנם אפשרויות מיתוג של חולצות פולו או פולו דרייפיט, שאלו בדרך כלל חולצות יותר ייצוגיות לאירועים מסוימים, פגישות אשר יכולות להראות רצינות אחרת בנוגע לעסק שלכם.

כובעים עם הלוגו שלך

גם הדפסה על כובעים היא נהדרת למיתוג העסק. מצד אחד ישם כובעים המתאימים לטיולים כמו כובעי טמבל או כובעי היפ הופ עם שיק. אך מקרה של מאמני כושר חשוב לבחור בכובעים המתאימים לספורט בסטודיו ומחוצה לו כמו כובעי מצחייה או כובעי רשת המונעים הזעה באזור הראש. יחד עם זאת, הדפסה על כובעים צריכה להיות מדויקת ובמיקום הנכון. כלומר, בחלק הקדמי של הכובע ובמצחייה. לשם כך יש לבחור בחברה מקצועית לצורך הדפסה מדויקת שתספק את הכובעים בכמויות ותבצע את ההדפסה בזריזות. 

איך מאמני כושר בוחרים את חברת ההדפסה הנכונה?

כדי לבחור בחברת הדפסה איכותית ובמוצרים שיבדילו אותם מאחרים חשוב לבדוק המלצות על החברה לפני שמבצעים הזמנה. מומלץ אף להסתייע בהמלצות מקולגות או המלצות מהרשתות החברתיות. בנוסף, יש לבצע השוואת מחירים ולבדוק אם חברת ההדפסה יכולה לספק בזמן את הכמות הרצויה. גם דרך האספקה חשובה בין אם המוצרים נשלחים בדואר, עם שליח ובין אם יש להגיע לחברה כדי לקחת את המוצרים המוגמרים. לסיכום, אנחנו ב- AllAround עם ניסיון של מאות לקוחות שונים ובניהם מאמני כושר מהמובילים בארץ – נשמח לעבוד יחד איתך, לתת את השירות המקסימלי וכמובן מוצרים איכותייים שהמתאמנים יאהבו וירגישו שאתם נותנים להם את הטאצ' הנוסף.

לחצו כאן למעבר לכל המוצרים הממותגים ב- AllAround!