חזרה לבלוג

מה היתרונות וכל ההייפ סביב גרביים מודפסות?

פורסם על ידי יניב - AllAround

הדפסות על גרביים נעשות מסיבות שונות כמו מתן מתנה מקורית, קידום מכירות של עסק, הפקת אירוע ייחודי או אספקת ציוד לקבוצות שונות. המאמר יתאר את היתרונות של הדפסות על גרביים ואיך גם אתם תוכלו להדפיס על עיצוב שברשותכם על גרביים איכותיות במיוחד אצלנו ב- AllAround.

מדוע לבחור גרביים לצורך מיתוג?

גרביים מודפסות לצורך מיתוג הן דרך יעילה שמאפשרת שיווק של עסק עם הלוגו שלו. הן מתאימות לאירועי ספורט, אימונים אישיים, לחיילים, לימי גיבוש, כמוצרים לימי החורף וכמתנות ממותגות בימי הולדת, טיול משפחתי וכד'. מצד שני, מומלץ לשלב הדפסה על גרביים עם הדפסה על חולצות או סווטשירטים כשרוצים שנראות הכיתוב או הלוגו יהיו בולטים יותר. הן אומנם נחשבות למוצר שימושי, אך לא תמיד ניתן לראות אותן במיוחד אם לובשים מכנסיים ארוכים. במידה ומשלבים אותן בלבוש קצר וספורטיבי אין צורך במיתוג נוסף.

היתרונות של גרביים המשלבים לוגו או כיתוב

כאמור, גרביים מודפסות מסייעות למיתוג ושיווק. מעבר לכך הן שימושיות לכל עונה וניתן להדפיס על כמויות גדולות של גרביים. יתרון נוסף הוא העמידות של גרביים מודפסות מאחר וניתן לכבס אותן בתדירות מבלי שההדפסה תיהרס. גם הבד ממנו הן עשויות מאפשר לכפות הרגליים לנשום. מדובר על 20% כותנה ו-80% פוליאסטר. בנוסף, העלות שלהן משתלמת כי ככל שהכמות גדולה יותר, כך מקבלים יותר הנחות או מבצעים.

באיזו שיטה מדפיסים על גרביים?

הדפסה על גרביים נעשית באמצעות סובלימציה שהיא שיטה מדויקת מאוד ואיכותית. לאחר תכנון ההדפסה, חברת ההדפסה שולחת תוך 24 שעות ללקוח הדמיה בה הוא יכול לערוך שינויים בהתאם לצרכיו ללא עלויות נוספות. רק לאחר כל השינויים  והאישור של הלקוח מתחילים לייצר את ההדפסה על מנת לקבל מוצר איכותי ומוגמר שיספק את צרכי הלקוח.

כיצד מקבלים את הגרביים המודפסות?

על מנת לקבל גרביים מודפסות תוך זמן קצר יש למלא טופס הזמנה אינטרנטי באחת מחברות ההדפסה. לאחר האישור הסופי ניתן לקבל את הגרביים במשלוח עד הבית תוך 3-5 ימי עסקים בתשלום או לאסוף את הכמות שאותה הזמנתם ישירות מבית העסק תוך 1-3 ימי עסקים. כלומר, יש לחכות להודעה כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף. מדובר על פריסה ארצית, כך שלא משנה מהו אזור המגורים שלכם על מנת לקבל את ההזמנה. גם מבחינת המחיר, הדפסה על גרביים משתלמת ככל שמדובר על כמות גדולה. לסיכום, מומלץ לבצע את ההזמנה ישירות בעמוד המוצר, לאחר מכן התהליך הוא אוטומטי לחלוטין וכל מה שנשאר לכם הוא לחכות להדמיה האישית שתעוצב ע"י הסטודיו של אולאראונד, ורק לאחר אישורכם נעבור להדפסה הסופית ומשלוח.

הדפסה על סווטשירט