חזרה לבלוג

חדש ב-אולאראונד: הדפסה על חולצות אוברסייז ממותגות

פורסם על ידי יניב - AllAround

אצלנו ב- AllAround יודעים היטב שאופנה מתפתחת כל הזמן, וחולצות אוברסייז הן הוכחה מושלמת לכך. הטרנד המדליק הזה שצבר פופולריות בשנות השמונים חוזר ובגדול, ואם תסתכלו מסביב כנראה שתמצאו בקלות לפחות אדם אחד עם חולצת אוברסייז. 

אז אנו שמחים להודיע שהטרנד הזה הגיע גם אלינו, חדש ב- AllAround: הדפסה על חולצות אוברסייז ממותגות!

מה זה חולצות אוברסייז?

חולצות אוברסייז כשמן כן הן – חולצות שהן מעבר למידה שלנו. טרנד אופנתי ומרענן המציג סטייל מעט "זרוק" שמתאים כמעם לכל בגד אחר שאנו לובשים איתו. הדפסה על חולצות אוברסייז ממותגות מאפשרת לכם לפרסם את העסק שלכם עם סטייל, או להעניק לעובדים שלכם חולצה מדליקה שהם ממש ישמחו ללבוש!

נוחות ואיכות ברמה

הצללית המשוחררת והזורמת של החולצות הללו מאפשרת קלות תנועה, וזה אחד היתרונות העיקריים של הטרנד. הבדים הרכים המשמשים לתפירת חולצות האוברסייז יושבים בצורה נעימה על הגוף, אינם מגבילים ומוסיפים לנוחות הכללית, מדובר בחולצות במשקל של לפחות 220 גרם, כך שתהיו בטוחים שמדובר בחולצות איכותיות ועבות במיוחד, ועדיין מצד שני נוחות וישובות כמו שצריך על הגוף.

בידול עסקי

כל מי שמבין בעסקים יודע, שהמיתוג העסקי שלנו הוא הדבר החשוב ביותר, ומהווה את התדמית והפנים של העסק שלנו. גם אנחנו ב- AllAround מבינים שאתם רוצים שהעסק שלכם יבלוט מעל כולם, ולכן מציעים לכם את המוצרים האופנתיים והאיכותיים ביותר בשוק. כשאתם מדפיסים אצלנו? המוצר שלכם מדבר בעד עצמו, והשקעה קטנה בטווח הקצר תעניק לכם מוצר עמיד ואיכותי שיפרסם את העסק שלכם במשך השנים הבאות.
עם חולצות אוברסייז מדליקות ואופנתיות, אין סיכוי שמישהו לא יכיר את העסק שלכם!

הדפסה על חולצות אוברסייז ממותגות עם AllAround

אצלנו תוכלו להדפיס על חולצות אוברסייז העשויות 100% כותנה במשקל 220 גרם, מה שיעניק לכם איכות ונוחות ללא פשרות, אנו מאפשרים לכם לבחור מתוך 4 צבעים שונים, ובנוסף ניתן להדפיס על שני צידי החולצה על פי בחירתכם. התאמה מושלמת של עיצוב חולצת העסק שלכם, תאפשר לכם "לדבר" את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר!


למה שווה לכם להדפיס אצלנו? הנה חלק מהיתרונות שלנו:

– אישור לפני הדפסה
תהליך ההזמנה אצלנו הוא פשוט ונוח, ואנו מקפידים לקבל את אישורכם הסופי לפני תחילת העבודה – לשביעות רצון מושלמת. לאחר ביצוע ההזמנה באתר ותוך 24 שעות, נשלח אליכם הדמיה של העיצוב שביקשתם כך שתוכלו לוודא שאכן כך דמיינתם אותו.

– משלוחים מהירים
אנו מאפשרים משלוחים מהירים לכל הארץ, עם שליח שיגיע תוך 3-5 ימי עסקים ובעלות מינימלית. במידת הצורך והרצון, תוכלו גם לאסוף את ההזמנה שלכם באופן עצמאי מחולון.

– איכות ללא פשרות
עם טכנולוגיית הדפסה מתקדמת בשיטה דיגיטלית שנקראת DTF, אשר מבטיחה עמידות לאורך זמן וכמובן צבעי הדפסה מדויקים, אנו שמחים להבטיח לכם עבודה שתיראה ממש כמו שחלמתם!
בכל עיצוב שתבחרו – אנו נדאג להוציא את החולצות שלכם באיכות הגבוהה ביותר כמו שאנו יודעים.

לחצו כאן להדפסה על חולצות אוברסייז ממותגות ב- AllAround!