חזרה לבלוג

הדפסה על סווטשירט ועוד המון אפשרויות לחורף – הפירוט המלא

פורסם על ידי יניב - AllAround

הבגדים שלנו מאז ומתמיד היוו חלק משמעותי מהזהות שלנו ושימשו דרך להביע את עצמנו. לכן, הדפסה על בגד הינה הדרך הקלה והאולטימטיבית להציגנו כחלק מקבוצה, בין אם מדובר בהדפסה לטיול משפחתי, מיתוג לחברה או מסיבה לקבוצת חברים. בחודשים הקרים סווטשירט ממותג הוא האופציה המהירה והמושלמת ביותר

החופשיות במיתוג 

הדפסה על סווטשירט מקנה לנו את הדרך המהירה והיצירתית ביותר למיתוג. באמצעות זאת, כל אדם יכול לבחור כל לוגו, אימרה ועיצוב בהתאם לצרכיו. בין אם מדובר בעיצוב ראוותני או סמל מינימליסטי, אתם יכולים לבחור את מה שתואם לצרכיכם וליצור את הסווטשירט הממותג המושלם שלכם. 

יעילות ההדפסה 

במקרים רבים התהליך ליצירת בגד ממותג הוא ארוך, דורש הזמנת כמות גדולה של פריטים ,ויש לעמוד בסטנדרטים ספציפיים המצריכים עזרה ממומחה כדי שהמיתוג יצא לפועל. עם זאת, בזכות השימוש בהדפסה כל המכשולים האלו אינם רלוונטיים. התהליך הוא מהיר, חופשי וידידותי לכל אדם באשר הוא.

לבוש כגורם משמעותי בזהותנו 

תחושת אחדות והזדהות היא אחד הדברים החשובים ביותר בקבוצה. כאשר חברה מחלקת לעובדיה בגדים ממותגים בסמלה, הם מרגישים גאוות יחידה, חלק ממשהו גדול יותר – מה שתורם לעליית המורל, לנאמנות ונכונות לחברה.

בטיול משפחתי, בגד מתואם הכולל אלמנט משותף, מדגיש את הקשר העמוק בין בני המשפחה, וכאשר בוחרים בסווטשירט נוספת גם תחושה של הגנה וחמימות.

כשזה נוגע לחברים, הדפסה על סווטשירט יכולה להיות פעילות חברתית בפני עצמה! לוגו של חברה או אלמנט משפחתי מובהק הם מוחלטים מראש, אבל כשזה מגיע לחברים זה הזמן להפעיל את הצד היצירתי בחבורה. עוד לפני האירוע עצמו, עצם האפשרות לעצב מה שעולה על דעתנו בעזרת הדפסה כבר יוצרת משהו חווייתי עבור הקבוצה.

נוחות לפני הכל  

מעבר להיותו פריט ייחודי, סווטשירט מהווה פתרון נוח, זמין ומהיר בחיי היום-יום. תמיד ניתן לשים ולהוריד אותו בלי להסתבך – בין אם צריך לצאת מהבית לסידור מהיר ביום קריר, או לקפוץ לחברים לערב חמים. אפשר גם להשאיר את הסווטשירט במשרד כדי שתמיד תהיה לך אופציה לנוחות אידיאלית בעבודה. ואם זה  סווטשירט ממותג – זה שילוב מושלם בין סטייל לנוחות. 

לסיכום 

כשאנחנו בוחרים בהדפסת סווטשירט ממותג התוצר שלנו הוא מעבר למוצר פיזי, אנו מקבלים תחושת שייכות וייחודיות, יצירת זיכרונות משותפים עם קרובינו וחיזוק קשרינו בסביבת העבודה. הסווטשירט הינו קנבס ליצירת הזהות שלנו ומייצג את הקשרים החשובים בחיינו. ואם זה לא מספיק, כשבוחרים בסווטשירט מובטחת לנו תחושת חמימות רגשית ופיזית.

הדפסה על סווטשירט