חזרה לבלוג

הדפסה על חולצות מהיום להיום – רק ב- AllAround

פורסם על ידי יניב - AllAround

AllAround היא חברת הדפסה שעוסקת בקידום מכירות ומיתוג של עסקים ואנשים פרטיים. מדובר על חברה פעילה מ-2021 שמספקת מגוון מוצרים וביניהם הדפסה על חולצות. המאמר יעסוק בשאלה כיצד ניתן להזמין ולקבל חולצות מודפסות מהיום להיום.

מדוע להדפיס על חולצות?

הדפסה על חולצות היא שיטה בה בוחרים ארגונים, עסקים ואנשים פרטיים על מנת למתג את העסק או כדי לתת דגש אישי ומקורי לאירוע כזה או אחר. למשל, הדפסה על חולצות ליום הולדת או לחיילים היוצאים ליום גיבוש, היא דרך מקסימה למתג את האירוע ולהעניק למשתתפים מזכרות. דוגמה נוספת היא למתג את העסק באירוע חברה ולספק לעובדים או ללקוחות חולצות מודפסות, כאשר הדגש הוא על הלוגו ושם החברה המודפס על החולצות.

כיצד מזמינים חולצות מודפסות לאירוע חברה?

בין אם מדובר ביום כייף ובין אם באירוע חברה או אירוע פרטי, חשוב לתכנן מראש את ההדפסה אותה רוצים על החולצות. לעסקים יותר קל לבחור מאחר ויש להם לוגו קיים ושם ממותג. לעומתם אנשים פרטיים יצטרכו להיות יותר יצירתיים כדי לשלב תמונה וכיתוב או רק אלמנט אחד מהם וליצור את ההדפסה המושלמת על החולצות. בכל אופן, ב- AllAround ישלחו לכם את ההדמיה כדי שתבצעו שינויים ותדעו כיצד ההדפסה תיראה על החולצות. רק לאחר אישורכם יתחילו להדפיס על החולצות בהתאם לסוג החולצות, המידות שלהן והכמות לה תזדקקו. בנוסף, החברה מעניקה שירות של הדפסה על חולצות דחוף על פי הצורך.

אילו סוגי חולצות אפשרי להזמין באול אראונד?

בגלל הצורך לגוון והדרישה הגוברת לאפשרויות הדפסה שונות, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של חולצות, כגון חולצות כותנה עם צווארון עגול או צווארון וי, הדפסה על חולצות דרייפיט העשויות מפוליאסטר, שבשמן העממי נקראות חולצות מנדפות זיעה, חולצות פולו, חולצות טריקו ארוכות, סווטשרטים, קפוצ'ונים, גופיות ועוד המון אפשרויות שונות. כמובן שעל כולן תוכלו להדפיס כל גרפיקה שברשותכם על שני צידי החולצה וללא הגבלת צבעים – ההדפסה הדיגיטלית שלנו מאפשרת הדפסה ללא גלופות, ללא שום מגבלה עיצובית וכמובן התוצאה הסופית היא הדפסה שעומדת בכביסה (ומוכחת במבחני כביסה עצמאיים שאנחנו עושים!) וכמובן מרגישה מצוין וטבעית על הגוף.

דחוף לכם? ב- AllAround תמצאו את הפתרון

בהפקת אירועים לעיתים נזכרים בפרטים הקטנים רק לקראת האירוע ולכן אנשים רבים מחפשים ספקים שיכולים לספק את הסחורה דחוף ובמהירות. יתר על כן כשמדובר בהדפסה על חולצות למשתתפי האירוע. אך גם במקרה הזה חברת AllAround תעניק לכם את הפתרון. אומרים שעדיף מאוחר מאשר אף לא וכאן נכנסת לתמונה הדפסה על חולצות דחוף. באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של החברה מבצעים את ההזמנה. החברה שולחת את ההדמיה במהירות, מבצעים תיקונים והעבודה נשלחת להדפסה. לאחר מכן מקבלים את החולצות במהירות במשלוח אקספרס או שמגיעים לאסוף מהחברה.

מקבלים הכל מהיום להיום

לסיכום, הפקת אירוע צריכה להיות מתוכננת זמן רב לפני האירוע תוך דגש על הפרטים הקטנים. לעומת זאת, חולצות להדפסה, גם אם בכמות גדולה תתבצע מהיום להיום מבלי להיות מוטרדים ולחכות יותר מדי זמן עד שהסחורה תגיע אליכם. איך עושים זאת בפועל? לחצו על הקישור בתחתית המאמר ושלחו לנו הודעה כבר עכשיו, העבירו לנו את הגרפיקה שתרצו להדפיס ואת הכמות הרצויה ונוכל להתחיל לעבוד על ההזמנה, יש לציין שבהזמנות מהסוג הזה יש צורך באיסוף עצמי או לחילופין לבצע משלוח מאיתנו ישירות אליכם.

שלחו לנו הודעה כבר עכשיו להדפסת חולצות מהיום להיום! 👕