חזרה לבלוג

הדפסה על גופיות – איזה סוגים ומהן האפשרויות?

פורסם על ידי יניב - AllAround

גופיות הן פריט לבוש המתאים לעשייה ספורטיבית, אימון, מסע, צעדה או טיול. ארגונים שונים בוחרים להדפיס עליהן לוגו על מנת שלכל המשתתפים באירוע תהיה תלבושת אחידה ונוחה, אותה יקבלו לבסוף כמזכרת מהאירוע. המאמר יעסוק בהדפסה על סוגי גופיות שונות.

מיתוג באמצעות גופיות

הדפסה על גופיות מעניקה אפשרות למיתוג עסקים ופרטיים. לדוגמה, מאמני כושר אישיים או חדרי כושר מעניקים כמתנה או מוכרים ללקוחות שלהם גופיות עם לוגו ושם עסק כדי לשווק את העסק ולקדם מכירות. ארגונים אחרים מזמינים גופיות ממותגות למשתתפים במרתון, למשתתפים במסע או בצעדה, לחיילים וכד'. חוץ ממיתוג מדובר על לבוש אחיד ונוח שיוותר כמזכרת לאורך זמן.

על אילו סוגי גופיות ניתן להדפיס?

הדפסה על גופיות יכולה להתבצע על גופיות כותנה בגזרה נשית או גברית בצבעים ובמידות שונות. אפשרות נוספת היא הדפסה על גופיות רחבות עם סטייל ייחודי. במקביל ניתן לבצע הדפסה על חולצות דרייפיט המתאימות גם הן לפעילויות ספורטיביות מאחר והן מנדיפות זיעה ועשויות מ-100% פוליאסטר. בין היתר ניתן להדפיס על חולצות טישרט עם צווארון וי או צווארון עגול העשויות 100% כותנה ומעניקות תחושה נעימה ונוחה על הגוף, או הדפסה על חולצות פולו מכותנה או דרייפיט מפוליאסטר.

אופן תהליך ההדפסה על גופיות או חולצות

כדי לבצע תהליך מהיר של הדפסה על גופיות יש למצוא חברת הדפסה על פרטי לבוש בעלת ניסיון ומומלצת. חברות שיש להן אפשרות להזמין באמצעות האינטרנט ובמקביל מענה טלפוני יהיו יעילות יותר. כדי לבצע הזמנה מהירה ממלאים את הפרטים האישיים, סוג הגופיות וכמות. במקביל שולחים את האלמנט הוויזואלי אותו רוצים להדפיס על הגופיות. מדובר על לוגו ו/או כיתוב המאפיין את מטרת ההדפסה על מנת למתג את העסק. לאחר מכן חברת ההדפסה מבצעת הדמיה ושולחת אותה ללקוח תוך 24 שעות כדי לקבל את האישור הסופי. לאחר שהלקוח מאשר את ההדמיה או מסיים לבצע שינויים ניתן להתחיל במלאכת ההדפסה.

השיקולים לבחירת חברת הדפסה מקצועית

אחד מהשיקולים לבחירת חברת הדפסה מקצועית ואחראית היא לקבל מוצר איכותי הן מבחינת סוג הבד והן מבחינת האיכות. כלומר, הגופיות צריכות להחזיק לאורך זמן ולא להישחק לאחר כביסות מרובות. מעבר לכך ישנה חשיבות רבה לדיוק כאשר מבצעים הדפסה על חולצות או גופיות. עוד שיקולים יהיו קשורים למחירים נוחים ומשתלמים ולמשלוח מהיר של הסחורה. לסיכום, יש לבחור בחברת הדפסה אמינה ומקצועית.

לחצו למעבר להדפסה על גופיות כותנה!