חזרה לבלוג

איזה עסקים צריכים להשתמש בשירותים שלנו?

פורסם על ידי יניב - AllAround

אולאראונד הוא מותג עם פוקוס על הדפסה על חולצות ומגוון מוצרים רחב של כל סוגי הביגוד ומוצרי פרסום שונים, שהוקם בשנת 2021 ובעצם שם דגש על כמה דברים ייחודיים, שלדעתנו מבדל אותנו מהמתחרים ונותן לכלל הלקוחות שלנו אפשרות הרבה יותר קלה לרכוש כל סוג של מוצר ממותג, בלי התעסקות מיותרת בדברים חיצוניים כגון התאמת הגרפיקה להדפסה, איכות הקובץ ובחירת שיטות הדפסה שונות. זה הצד שלנו – וזו המעטפת הכוללת שאנחנו נותנים לכל לקוח שמעוניין לשדרג את העסק שלו. אנחנו לא מתאימים לכל עסק, באופן כנה אנחנו גם לא השירות הכי זול – אבל מאמינים ב-100% שהשירות שלנו והאיכות שניתנת היא מעבר לריצה למחיר הנמוך ביותר, ולדוגמא הדפסה של חולצה שמכילה את לוגו העסק שלך – צריכה להיות איכותית, להחזיק זמן וזה בעצם כלי שיווקי מדהים לכל בעל עסק. כמה מהיתרונות הגדולים שלנו-

הדמיה אישית לפני ההדפסה

לאחר כל הזמנה באתר שלנו, צוות הסטודיו עובר על ההזמנה ומכין בצורה אישית ולא אוטומטית הדמיה של המוצר שנקנה עם הגרפיקה שהועלתה. זאת בדיוק הסיבה שאין אפשרות לראות הדמיה אוטומטית באתר, אנחנו עובדים בצורה אישית ומדויקת, מתאימים את הלוגו לפורמט הדפסה, ורק אז מכינים את ההדמיה שתישלח ללקוח. אתם כמובן תאשרו את ההדמיה ורק לאחר מכן נעבור להדפסה הסופית.

אין מינימום הזמנה

אנחנו חושבים שזה אולי היתרון הגדול בותר שלנו – אין מינימום הזמנה ברוב המוצרים! בזמן שאתם כנראה רגילים למינימום הזמנה גבוה ברוב המוצרים, במיוחד בכל סוגי הביגוד, אצלנו תוכלו לרכוש יחידה בודדת. המערך הטכנולוגי שפיתחנו מאפשר לנו לנהל מאות הזמנות במקביל, מהקטנות לגדולות ובכך מאפשר לכל בעל עסק, ללא קשר לגודלו, להזמין ציוד ממותג על כל סוגיו בלי לשבור את הכיס ולהישאר עם מלאי עודף.

משלוחים לכל הארץ

כחלק מהשירות הכולל שלנו, אנחנו מציעים משלוחים לכל הזמנה, מבלי קשר לגודלה. בהמשך לסעיף הקודם, גם אם תרכשו חולצה ממותגת יחידה – עדיין תוכלו להנות ממשלוח עד הבית, בדומה לכל הזמנה גדולה שתבצעו באתר. זמני המשלוחים והתגובה שלנו מהירים מאוד, כך שלרוב מדובר בימים בודדים מביצוע ההזמנה באתר ועד קבלת המוצר הסופי עד ביתיכם.

שירות לקוחות זמין בווטסאפ

צוות שירות הלקוחות שלנו, שעובד בצמוד לסטודיו הגרפי שלנו, ישמחו לתת מענה זמין לאורך שעות הפעילות ואף לתת עזרה גרפית והרבה מעבר. הלקוח הוא מעל לכל ולא כסיסמה, גם אם בידיכם גרפיקה באיכות נמוכה למשל, צריכים שינויים קטנים או כל בקשה שנראית מוגזמת – נשמח לעזור ולעשות את ההתאמות הנדרשות בשבילכם. לכל שאלה מומלץ ליצור איתנו קשר ישיר ויותר מנשמח לעזור ולתת את הפתרון הכי איכותי, כדי שתהיו מרוצים. בסופו של יום, מטרת העל שלנו היא לדאוג שכל לקוח יהיה מרוצה, יחזור אלינו וימליץ לחבריו – זה אינטרס של שנינו באופן טבעי.

מוזמנים לשלוח לנו הודעה בווטסאפ ממש כאן :)