חזרה לבלוג

מתנות מודפסות – האיכות מדברת!

פורסם על ידי יניב - AllAround

כיום ניתן להדפיס על כל מוצר וליצור מתנות מודפסות מיוחדות במינן. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשים לב עם מי בדיוק מתקשרים, וזאת בשל איכויות ההדפסה המשתנות בין החברות השונות וההגבלות הנוספות מבחינת הכמויות אותן הן דורשות. מחפשים מתנה מודפסת באיכות מעולה ומבלי שיגבילו אתכם בשום צורה? הכירו את מותג AllAround. דרכנו תוכלו להזמין מתנה עם הדפסה מיוחדת במינה, ותוכלו לבצע את ההזמנה בצורה נוחה ופשוטה.

מתנות מודפסות: יתרונות 

מתנות מודפסות הפכו למאוד מבוקשות בימינו. הסיבה הראשונה לכך היא היכולת של מתנה שכזו ליצור אפקט מרגש ומפתיע, וזאת בשל ההבנה של מקבל המתנה אודות העובדה שחשבו במיוחד עליו. תארו לעצמכם שקיבלתם כרית עם ברכה אישית על גביה, או אולי ספל קפה עם הקדשה מרגשת. הסיבה השנייה היא היכולת לנצל את המתנה לטובת מיתוג עסקי. למשל, תוכלו לעשות זאת  באמצעות עט הכולל הדפסה של שם העסק שלכם, או באמצעות חולצה עם לוגו העסק, שכל עובד שלכם ילבש בזמן יציאה לטיול מחלקתי.  

הדפסות על מתנות: המוצרים המובילים

טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות בהן אנו משתמשים, מאפשרות לנו להדפיס על כל מוצר, ואין זה משנה מה גודלו ומה החומר ממנו הוא עשוי. באמצעותנו תוכלו להפיק הדפסות על מתנות, ואנו מציעים מגוון רחב של מוצרים באמצעותם תוכלו להשיג את האפקט הרצוי. להלן מספר דוגמאות של מתנות מודפסות מומלצות:

הדפסה על מתנה: לא אפשרית עם כל אחד

אז החלטתם כי מתנות מודפסות זה הדבר אותו אתם רוצים להפיק לאהובים או לעובדים שלכם. החלטה מצויינת! יחד עם זאת, חשוב שתדעו: הדפסה על מתנה זה לא דבר שמבצעים אצל כל חברה, וישנן מספר סיבות לכך:

מתנות מודפסות: היתרונות של AllAround

כאשר אתם בוחרים להזמין דרכנו מתנות מודפסות, אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד נלך לקראתכם ולא נגביל אתכם בשום צורה מבחינת כמויות. זוהי למעשה הסיבה בגללה למרות שאנו חדשים יחסית בתחום המתנות המודפסות והממותגות, אנחנו כבר מחזיקים במעגל לקוחות נאמן שרק הולך וגודל. אנחנו פשוט מדפיסים על הכל, באיכות ובמהירות, וגם מאפשרים לכם לבצע זאת בצורה פשוטה ונוחה דרך האתר שלנו. 

כל שעליכם לעשות הוא לבחור במוצר שמעניין אתכם, לציין את הכמות ולצרף להזמנה גם קובץ עם ההדפסה שברצונכם ליישם על המתנה. לפני המעבר להדפסה והאישור הסופי, נשלח אליכם הדמייה של המתנה המודפסת, וזאת על מנת שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק כפי שדמיינתם. אז למה אתם מחכים? מוזמנים לגלוש באתר שלנו ולבחור מתנה מודפסת מבין מגוון המוצרים הרחב שלנו. מבטיחים לכם שלא תתאכזבו!