חזרה לבלוג

החורף כאן – הדפסה על מטריות ממותגות ועוד אפשרויות חורפיות

פורסם על ידי יניב - AllAround

כשהחורף מגיע הוא מביא איתו מספר אתגרים, אבל גם הזדמנויות. עבור בעלי עסקים, פריטים חורפיים בהתאמה אישית יכולים להיות דרך מצוינת להשאיר רושם על לקוחות, שותפים ועובדים. בין שלל האפשרויות שזמינות, אין ספק שמטריות נמצאות בטופ בזכות היתרונות הרבים שלהן, אבל יש גם מוצרים נוספים עליהם נפרט במאמר הבא.

יתרונות של מטריות ממותגות

יש מספר יתרונות למטריות ממותגות. קודם כל, מדובר בפתרון פרקטי למזג האוויר הבלתי צפוי של החורף. מטריות אלה יכולות להשאיר את הלקוחות שלכם יבשים בימי גשם, והם יהיו מלאים בהכרת תודה לכם ולעסק שלכם שציידו אותם באחת לדרך. כאשר אתם מדפיסים לוגו על מטריה- זאת תהיה תזכורת תמידית להתחשבות של העסק שלכם בלקוחות שלו.

יתרון נוסף הוא שמטריות יכולות להפוך לפרסומות מהלכות. המסר שתרצו להעביר יוכל להיראות בצורה בולטת ברחוב, מה שיגדיל את החשיפה של אנשים ברחבי העיר והארץ לעסק שלכם ולערכים שלו. אנשים משתמשים במטריות בכל מקום והן בולטות לעין- וכך אתם מקבלים מקסימום פרסום במינימום מאמץ.

איך מבצעים הדפסה על מטריות?

הדפסה על מטריות יכולה להיות פשוטה מאוד. קודם כל צריך לבחור את העיצוב שתרצו להדפיס. אתם יכולים ללכת על לוגו, סלוגן, או כל מסר מעוצב אחר. אפשר לבחור שהוא יהיה צבעוני או בצבע אחד. לאחר מכן יש לפנות לבית עסק שמתמחה בהדפסה על מוצרים, בפרט על מטריות. הם יוכלו לבחור את שיטת ההדפסה הטובה ביותר מבין השיטות הקיימות. לבסוף תצטרכו לבחור את כמות המטריות שתרצו ולחכות שהן יודפסו ויגיעו אליכן.

איזה מוצרים חורפיים נוספים ישנם?

יש עוד הרבה מאוד מוצרים שאפשר להתאים אישית כדי לפרסם את העסק. כוסות תרמיות לדוגמה יכולות להיות מצוינות והן ישמרו על הקפה של הלקוחות שלכם חמים ונעים. אפשר לבחור גם בסווטשירטים או סוודרים שיגנו עליהם מהקור. בקטגוריית הביגוד אפשר גם להדפיס על צעיפים, כובעים וגרביים. את כל אלה ניתן לחלק באירועי חברה, כנסים, בפגישות במשרד, בעת רכישה בחנויות ועוד.

לסיכום

החורף יכול להציע לכם הזדמנות ייחודית לקדם את העסק שלכם ולבנות קשרים חזקים עם הלקוחות שלכם. מטריות מודפסות ומוצרים אחרים יכולים להציע לכם גם פתרון שיווקי וגם פתרון פרקטי שיעביר מסר חיובי לכל מי שיקבל אותם. לקראת החורף המתקרב מומלץ לבחון את האופציה להדפיס מוצרים אלה לעסק, אותם תוכלו לחלק מתי שרק תרצו. בנוסף אנחנו ב- AllAround מתמחים בכל סוגי הביגוד, כך שתוכלו למצוא אצלנו הדפסה על סווטשרטים, קפוצ'ונים, חולצות כותנה ארוכות, מעילי סופטשל ועוד שלל מוצרים איכותיים שמתאימים לכל עסק או אירוע בתקופת החורף, ויכולים לשדרג אתכם מבחינה מיתוגית ולהעלות את הערך של המותג.

לחצו כאן להדפסה על מטריות ממותגות ב- AllAround!