חזרה לבלוג

הדפסת גרביים ממותגות – הלהיט החדש של חברות ההייטק

פורסם על ידי יניב - AllAround

אם יש משהו שכולנו לא יכולים להסתדר בלעדיו, זה זוג גרביים טובות. אבל לא חייבים ללכת על גרביים פשוטות ומשעממות. גם את פריט הלבוש הזה אפשר לשדרג באמצעות התאמה אישית. זאת דרך לבטא את עצמכם, ליצור מיתוג לעסק ועוד. אז האם הדפסת גרביים ממותגות היא הלהיט החדש? התשובה שלנו היא כן, ונבחן את כל הטעמים לכך במאמר הבא.

פרסום העסק

יש כל מיני דרכים לשווק את העסק שלכם, ואחת מהן היא מתנות ממותגות. מבין המתנות האלה גרביים מודפסות יכולות להיות אופציה מקורית, מעניינת וכיפית במיוחד. כשאתם מדפיסים את הלוגו והסלוגן של העסק שלכם על זוג גרביים אתם זוכים לפרסום בכל מקום אליו אתם והלקוחות שלכם הולכים. מדובר גם במרצ׳נדייז פרקטי מאוד. במקום לתת ללקוחות עוד עט שהם לא ישתמשו בו- אתם נותנים להם זוג גרביים שהם יכולים ללכת איתו שיוסיפו להם לסטייל. אנשים אוהבים לקבל מתנות שימושיות, כך שכשאתם בוחרים להעניק להם גרביים מודפסות של העסק- אתם גם מאפשרים לכם פרסום חינם וגם מייצרים תדמית מקצועית. לקוחות ישמחו לחזור אליכם ומערכת היחסים ביניכם תשתפר.

שחרור היצירתיות שלכם

הדפסה על גרביים יכולה לעזור לכל אחד לשחרר את היצירתיות שטמונה בו. אפשר לבחור כמעט כל דבר שיכול להיות על גרביים מודפסות- אם זה דמות אהובה מסדרה, ציור שציירתם, או אפילו תמונה של המשפחה שלכם. כל זוג גרביים יכול להפוך לקנבס ציור שאתם נושאים איתכם ממקום למקום. על כן הדפסה על גרביים יכולה להיות הזדמנות עבור כל אחד לעצב לעצמו גרביים ולתת ליצירתיות שלו הזדמנות להתפרץ החוצה.

איכות ונוחות

אופנה לא נגמרת באסתטיקה- זה גם עניין של נוחות. הדפסת גרביים ממותגות יכולה להשתמש בחומרים איכותיים שמייצרים גרב נוחה ועמידה במיוחד. כך הגרביים יכולות לשמור על כפות הרגליים שלכם לאורך כל היום.

פשוט וקל

הדפסת גרביים יכולה להיות פשוטה, נוחה, מהירה וזולה. בניגוד למתנות אחרות שעלולות לקחת זמן ומאמץ רבים יותר, הדפסת גרביים ממותגות הופכת לאופציה נגישה שמאפשרת לכם להכין מתנות מיתוג לעסק בלי בעיה. לאחר ההזמנה באתר שלנו בלינק שנמצא ממש כאן בתחתית המאמר, תוכלו להזמין בעצמכם את הגרביים הממותגות ללא שום מינימום הזמנה, להעלות כל גרפיקה או עיצוב שתרצו (וגם פה ללא הגבלת צבעים!) ולאחר ההזמנה ועד 24 שעות תקבלו הדמיה אישית לאימייל לאישורכם, אנחנו נעבור להדפסה רק לאחר אישורכם הסופי, כך שתוכלו להיות בטוחים בנראות העיצוב על הגרב שלכם ולקבלת תוצאה מושלמת.

לחצו כאן להדפסה על גרביים ממותגות ב- AllAround!