חזרה לבלוג

הדפסה על כובעים – מהן האפשרויות של הדפסת כובעים מוצלחת

פורסם על ידי יניב - AllAround

כובעים עם הדפסה חשובים לארגונים ועסקים רבים כחלק ממיתוג העסק. בנוסף, אנשים פרטיים מדפיסים על כובעים מסיבות שונות, ובעיקר כשהמטרה שלהם היא לשמור על אחדות. המאמר יעסוק באפשרויות השונות של הדפסה על כובעים.

כל הסיבות להדפסה על כובעים

הדפסה על כובעים נעשית מכמה סיבות. בראש ובראשונה היא ממתגת את העסק או האירוע. למשל, הדפסת כובעים לצורך טיול משפחתי, יום הולדת, אירוע גיבוש של עובדים, יום כייף וכד'. שנית, הדפסה על כובעים מאפשרת אחדות בין המשתתפים באירוע כמו לקוחות, עובדים, משפחה או קבוצה אחרת. שלישית, הכובעים הם שימושיים לאורך זמן ומגינים מפני השמש בנוסף לסטייל שהם מעניקים לחובשים אותם.

הדפסה על כובע טמבל

כובע טמבל מיועד למטיילים ולעובדים מחוץ לעסק. במקביל הם מעניקים שיק במיוחד כשמדפיסים עליהם בחזית או מוסיפים לוגו מודפס המתאר את האירוע. למשל, כאשר המטרה היא מסע של חיילים או צעדה, כובעי טמבל יתאימו מאוד וישמרו על אחידות הקבוצה. הכובעים יכולים להיות עשויים מכותנה או פוליאסטר, העיקר שינדפו זיעה ויעניקו הגנה מהחום. יתרה מכך, מדובר על מזכרת שתישמר לזמן ארוך לאחר הטיול, הצעדה או הכנס.

הדפסה על כובעי מצחייה

מבין כובעי המצחייה ניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים: כובעי מצחייה רגילים, כובעי היפ הופ וכובעי רשת. מדובר על כובעים עם שיק אישי המתאימים להופעות, לאירועים ספורטיביים, לרצים ולמתאמנים עם מאמני כושר. הדפסה על כובעים כאלו מאפשרת לא רק מיתוג אופטימלי, אלא דרך נהדרת לפרסם את העסק ברחבי הארץ. ההדפסה על כובעים אלו תיעשה בחזית, על המצחייה או בצדדים כדי שהלוגו ייראה בצורה בולטת על פי צרכי הלקוחות.

טכנולוגיית ההדפסה

הדפסת כובעים נעשית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. שיטה ראשונה המותאמת לכובעי פוליאסטר היא סובלימציה כאשר מדובר על כמויות קטנות, שיטה שנייה היא הדפסת משי איכותית המותאמת להזמנת כובעים בכמויות גדולות והשיטה השלישית היא דפוס דיגיטלי שנעשה על כל סוגי הכובעים ובכל הכמויות. מעבר לטכנולוגיית ההדפסה יש להקפיד על דיוק ועל כן הדפסת כובעים צריכה להתבצע באמצעות חברה מקצועית ובעלת מוניטין.

חשיבות האיכות והמחיר

לסיכום, אחד השיקולים המרכזיים בבחירת חברת הדפסה על כובעים הוא המחיר. ככל שלחברה יהיו מחירים הוגנים ומשתלמים, כך העלויות שלכם יהיו נמוכות יותר ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות לפני שמזמינים ומצד שני, אין לוותר על האיכות.

בנוסף, אנחנו ב- AllAround לא נעבור להדפסה לפני שנקבל את האישור הסופי שלכם להדמיה שתישלח אליכם. לאחר כל הזמנה שנעשית באתר יישלח אימייל ובו הדמיה שעוצבה אישית ע"י צוות הסטודיו שלנו עם הלוגו או כל עיצוב שהעלאתם בתהליך ההזמנה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הכובע הממותג לפי הדרישות שלכם, עם מיקום העיצוב, הגודל והצבע הנכונים שיתאימו למותג שלכם.

בנוסף, ישנם מספר סוגי כובעים שונים שתוכלו לרכוש וכך ליצור קטלוג ייחודי משלכם ולשווק את המותג שלכם ע"י מוצר בעל שימוש יום יומי, מרכזי מאוד ושנשמר לאורך שנים.

לחצו כאן להדפסה על כובעים ממותגים ב- AllAround!