חזרה לבלוג

הדפסה על חולצות לצבא ולחיילים – איך לעשות את זה נכון?

פורסם על ידי יניב - AllAround

ביגוד צבאי אינו רק מדים בין אם מדובר על חיילים ובין אם על חיילות. המאמר יתמקד בחולצות מודפסות להן זקוקים החיילים, מדוע זה נחוץ להם ואיך לעשות זאת נכון.

סוגי חולצות לחיילים

חולצות צבא הן חולצות הכרחיות לחיילים מעבר למדים המותאמים לכל חייל. לדוגמה, חולצות דרייפיט הן חולצות סופגות זיעה ומתאימות לפעילות גופנית, לספורט ולעבודה בבסיס תחת השמש היוקדת. לעומתן, חולצות צבא טישירט משמות את החיילים בבסיס בזמן מנוחה וכאשר אינם חייבים להסתובב עם מדים בבסיס. בנוסף, ישנן חולצות המותאמות לימי גיבוש, למסעות או צעדות, סדרות חינוך וכיוצא בזה.

כיצד למתג חולצות לחיילים?

מיתוג חולצות לחיילים נעשית באמצעות הדפסה על חולצות צבא. למשל, גדוד או פלוגה יזמינו לחיילים שלהם חולצות הנושאות את שם היחידה או הגדוד בתוספת לוגו החייל. אופציה נוספת, היא להקדיש את החולצות לזכר חיילים מהיחידה שנפלו בקרב בכיתוב מתאים כדוגמת צעדה שנעשית על מנת להנציח את הנופלים.

כיצד תעשו זאת נכון?

הדפסה על חולצות צבא נעשית רק על ידי מומחים. כפי שהדפסה על חולצות בית ספר או אגודות שונות נעשית בצורה מקצועית, כך גם כאשר מדובר על חולצות צבא. ככל שבוחרים בחברה המתמחה בהדפסת חולצות ובפרט בחולצות צבא, כך ההדפסה תיוותר לאורך זמן ולא תדהה לאחר מספר כביסות. חשוב לתת גם דגש על איכות הבדים, צורת התפירה, בחירת צווארון עגול או בצורת וי וכמובן המידות הרצויות.

רמת דיוק ההדפסה

כאשר מדובר על חולצות צבא הביקוש הוא לאחדות ולדיוק. יתרה מכך, הדפסה על חולצות צבא מחייבת דיוק ושיטת הדפסה איכותית וחדשנית תוך שימוש במכשור טכנולוגי מקצועי. זה אומר, שעל חברת ההדפסה יש לבצע בדיקה קפדנית ולשלוח הדמיה ללקוח על מנת שיאשר את ההדפסה הסופית. יתרה מכך, אם יש לבצע בכל פעם שינוי, החברה צריכה להעניק שירות זה ללא עלות נוספת עד המוצר המוגמר

שליחות מהירה וזולה

כל חברה העוסקת בהדפסה על חולצות חייבת להעניק שירותי שליחות בעלויות מינימליות לכמויות גדולות הנחוצות לצבא. בנוסף, המשלחות צריך להיות מהיר ולתת מענה לכל מקום בארץ. יחד עם זאת ניתן להוריד את עלויות המשלוח במידה ואוספים חולצות צבא מהספק באופן עצמאי. 

לסיכום

ככל שלצבא יש מטרות מוגדרות להדפסה בהתאם לצרכים שלו, כך ניתן להדפיס על חולצות לחיילים ולקבל מוצר איכותי שיוותר אצל החיילים גם לאחר השחרור מהצבא.

לחצו למעבר לעמוד הדפסה על חולצות ב- AllAround!